Festat i Gävle

Jag har vart i Gävle fredag till lördag och så har internet inte fungerat så därför har det vart dåligt med upptateringar här i bloggen.

Som sagt Gävle fredga till lördag. Festa på högskolan med Nicholas, hans grabbar och my best friend Danni. Vart en sjukt spårad kväll och natt. Men detta skrattar vi åt. Igår när vi kom hem var jag helt slut, har ärligt talat nog aldrig vart så trött i hela mitt liv. Så igår chillade jag med Nicholas hela kvällen.

Idag är det morsdag. Det har ni inte glömt hoppas jag? Min mamma fick en snäckram som jag gjort med ett kort på oss i. Ibland kommer pysselAmanda fram.

Ikväll ska jag på bio med Danni. Vi ska ju såklart se Sex And The City filmen, wiiiiii!! Har tyvärr hört att den inte ska vara så bra men det tror jag inte ett dugg på. SATC kan aldrig vara dåligt!

Ni ska få bilder från Gävle idag så kika in senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0