good morning

Godmorgon! Nu sitter jag här med plugget igen, så jävla kul! *not* Tur att vädret inte är lika bra idag i alla fall för då skulle det bli svårt att hålla sig hemma med böckerna. Nu kan jag ju stanna på mitt rum och plugga utan att få dåligt samvete att jag inte är ute och njuter av solen.

Igår kväll drog vi tjejer ner till Fabben (jag kommer nog aldrig börja kalla det för olive house) en liten stund och sen tillbaka hem till mig. Här var det drag när min bror hade grillfest. Jag däckade så fort det blev lugnt här hemma och oj va trött jag var! Nej, nu måste jag återgå till pluggningen, tråkig marknadsföring är det som gäller.. kommer lägga in massa bilder från i fredags idag så kika in senare. Puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0