mirakel lypsyl!

Måste bara tippsa er!! Mina läppar var verkligen supertorra och Nicco var jättegullig och köpte lypsyl till mig ,antingen för att han tyckte synd om mig eller för att han tycket det var helt disgusting att pussa mig (jag väljer att tro det förstnämda). NIVEA angel star, heter det i alla fall och det är hur bra som hlst. Förpackningen är jättefin, rosa med blommor, ger ett ljusrosa skimmer och och smakar hur gott som helst! Mina läppar är redan helt bra! Kommer vara skitfint när man är brun också. Ni måste testa! Tack älskling!!!


Kommentarer
Postat av: knoppepoppe

mandis :D ta me dig pengar till biljett imorgon. puss gumman

2010-05-09 @ 20:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0