Rodovisningen & Nu Plugga Internationell Ekonomi

Nu kan jag bocka av Redovsningen fårn den långa listan med plugg, skönt! Det gick väl ganska bra även om jag var skitnervös. Det duger i alla fall även om det kanske inte var så kul att titta på. Vi hade ju ändå gjort ett litet roligt bildspel med massa biler från UFåret som vi kunde visa upp. Nu är det ju i alla fall gjort och jag kan sluta tänka på det. Men för att redovsningen är färdig betyder inte det att resten är det. Nu ska jag sätta mig och råplugga Internationell Ekonimi. Har prov imorgon och jag måste klara det.

Frågan är om man kan sola eller är det alldeles för monligt idag? Skulle va skönt att ta böckerna och lägga mig i solstolen och plugga, då får jag mest gjort. Annars, om jag sitter inne, kommer jag inte kunna slita mig från datorn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0