SEX AND THE CITY

Åh igår kväll kollade jag på Med Sex And The City i New York 2. Helt jävla allvarligt, jag tror ingen förstår min längtan!! Jag drömmer om det på nätterna. Blev så sjukt avundsjuk på Sofi Fahrman som fått äran att intervjua allihopa, tänk er?! Som en lite stalker satt jag och skrev upp vart ända namn på alla gator, butiker och restauranger som de berättade om. Dit måste jag när jag och Nicholas åker till New York i sommar. Finns inte en chans att jag åker dit utan att stå på trppan utanför Carries lägenhet. Jag sa det till Nicholas och han gick med på det om vi går på nån basket match (minns inte ens vilket lag eller vare nu var) men whatever, det kan man ju lätt gå med på i sådana fall. Det skulle ju till och med va lite kul. Men det låtsas vi inte om för honom, då kanske jag inte får min SATC-runda...

Det ända sorliga med att kolla på programet igår var att jag verkligen blir intalad att SATC inte är på riktigt, för ska jag vara ärlig så har jag jämt intealat mif själv att det är på riktigt och inte bara skådespeleri. Hihi jag är ju skadad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0