Tjocka sig.. I wish

Idag har jag vart så duktig. (Måste få berömma mig själv lite, så jag keep up the good work) Pluggar som aldrig förr just nu.

Nicholas kom precis hit. Vi har precis gjort iordning lite att äta nu och detta gör mig lite smått avundsjuk. Nicco gjorde värsta goda pankakstallriken med massa pankakor, chokladsås, grädde och glass. Ni skulle sett vilket gott lass. Själv sitter jag här med min torra hårdmacka. hahaha nej men lite (läs mycket) småsugen blir man ju på att tjocka i sig också. Men ska jag. På min studentdag. Då ska jag äta exakt det jag känner för. Ska jag vara ärlig har jag redan en liten lista på nya godsaker som jag ska trycka i mig. Bland annat den nya marabou chokladen med polkagrisar i och de här ballerina kladdkaka kakorna och sen har det ju kommit ut ahlgrensbilar saltlakrits. Ja som ni ser har jag endel godsaker som väntar. Mohahaha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0