Skolan är mitt liv just nu

Gör en favorit i repris och lägger mig och pluggar i solen. Förhoppningsvis får man nån typ av bränna. Skulle mer än gärna vara brun till studenten men sån tur lär man väl inte ha?

Idag måste jag förbereda redovisningen som vi har imorgon också. Den här stora, feta redovisningen om vårt UF företag. Måste plugga massa Internationell Ekonomi också eftersom jag har prov på torsdag igen. Jag kan i alla fall gjädja mig åt att provet jag hade idag gick bra. 

Min blogg måste vara hur tråkig som helst just nu när det ända jag skiver om är plugg. Men det är i princip det ända mitt liv har tid att innehålla just nu. Fick till och med säga till jobbet att jag inte kan jobba på hela veckan på grund utav skolan. Körlektionerna och Risk Ettan fick jag också avboka för att hinna med allt. Ni förstår, skolan äter upp mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0