BACK ON TRACK

ÄNTLIGEN så är jag tillbaka i bloggvärladen igen!! Tillbaka men nu är det nytt som gäller, under den här månaden med blogguppehåll har det hänt mycket. Jag bor numera tillsammans med min fina pojkvän Nicholas i en supermysig lägenhet som vi för fullt håller på att göra iordning, så ni kommer få se mycket bilder allt från mysiga hemmakvällar och middagar med min kära sambo till härliga tjejkvällar med vin och skitsnack till sköna förkrök med alla vänner samlade, allt som gör vardagen. Jobbar gör jag ju också, myyyycket. Bilder från semestern med familjen kommer också. Men som ni vet kommer jag blogga om det som faller mig in, as usual. Jag hoppas jag har några trogna bloggläsare kvar som uppskattar att läsa om mitt underbara liv. 

LOVE


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0