God kväll

Hej säger jag från julstugan. Ja det känns nästan som en liten julstuga här hemma i våran mysiga lägenhet. Nicholas är händig och manlig och håller på att skruva ihop vårt nya köksbod medans jag tänt ljusi hela lägenheten och spelar julsånger för fullt här på spotify. Det är så himla mysigt.

Idag har jag jobbat, men inte så länge. Efter jobbet åkte jag hem till min jobbarkompis Sofia och fixade mina fransar, har gjort fransförlängning. Hon håller på att utbilda sig och hon är superduktig! När jag var färdig där kom min sambo och hans kompisar och hämtade mig så åkte vi och stor handlade så när är kylen och skafferiet fullt med mat. Under kvällen nu blev det häng på farbror (eller olive house som det nu heter) det var ju nån, tydligen jätteviktig match idag så hela stället var proppat, var inte meningen att jag hade tänkt sitta där ikväll, jag ville ju bara hem och blogga och lyssna på julmusik, men jag och Nicholas orkade inte laga middag ikväll så det blev mat där under matchen.

Nu vet ni vad jag sysslat med idag. Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0