Godmorgon solstrålar

Blev väckt tiiiiiidigt imorse av att de håller på att bygga flera nya lägenheter här utanför, det lät helt sjukt mycket, som om de sprängde hela centrum typ femtio gånger. De höll på i ungefär en timma och jag låg och muttrade över att jag skulle ringa väsbyhem och skälla ut dom för att ha hållt mig vaknen så tidigt och länge, men då märkte jag att klockan nästan var åtta, så det skulle väl inte gå hem, vanligt folk är ju uppe den tiden på vardagar.

Hur som helst. Jag har precis ätit frukost vid mitt nya fina köksbord.Nu sitter jag här med en kopp kaffe och tänker att jag måste äta nyttigt idag (inte världens lättatste när man jobbar på donken) men jag orkar inte göra iordning matlåda, antar att jag måste. Nu ska jag sminka mig lite, egentligen behövar jag inte det nu när jag gjort mina fransar så fina igår, men jag vill känna mig lite fräsch. Önska jag kunde lägga upp bilder.

Ha en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Tessie

Är det bostadsrätt eller hyresrätt? :)

2010-11-30 @ 15:41:20
URL: http://theresesj.blogg.se/
Postat av: Amanda Wiberg

Det är hyresrätt :)

2010-11-30 @ 21:53:20
URL: http://blondmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0