Det snurrar i min skalle

Ibland är saker svårt. Beslut. Det kan vara bland det svåraste. Det gäller att göra det som känns rätt. Vissa går efter vad huvudet säger. Andra följer sitt hjärta. Jag är en sån person som oftast följer mitt hjärta. Mitt huvud kan säga en sak och mitt hjärta en annan. Det är där beslutsångesten dyker upp men det slutar nästa alltid, om inte till och med alltid, att jag följer mitt hjärta. Som det här med flytten. Jag får höra så sjukt mycket olika åsikter från alla runt omkring. Jag vet att det kanske kan bli jobbigt med ekonomin. Jag vet att det inte kanske varar förevigt. Jag vet att det kankse kan hända att man ångrar sig. Jag vet att det kanske inte kommer fungera. MEN jag vet också att det kanske kan gå bra med ekonomin. Jag vet att det kanska kan vara förevigt. Jag vet att jag kanske inte alls ångrar mig. Jag vet att det kanske visst fungerar. Man kan inte vara säker på något så det är där det gäller att fattadet beslut som man tror på eller i alla fall vill tro på. För vill man så går det. Mitt hjärta har sagt att jag ska göra det här. Mitt huvud har sagt att det kan bli svårt. Jag väljer att följa mitt hjärta. Att ge detta en chans. För om det är något som både mitt huvud och hjärta vet så är det att jag älskar min pojkvän och jag är villig att satsa allt för oss. Så att flytta ihop med honom kommer förmodligen bli en av de bästa saker jag gjort.

Kommentarer
Postat av: josefine

Du är modig du som gör det amanda :)

Men efter att precis ha flyttat hemifrån själv så kan jag säga att du kommer växa så sjuukt mycket!

Hoppas ni trivs och att ni får det bra :)

2010-10-08 @ 00:22:43
URL: http://exxtra.blogg.se/
Postat av: -

bästa inlägget som jag har läst i din blogg!!



mvh bloggläsare

2010-10-10 @ 19:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0