hej hopp

Mysig dag igår. Jag var hemma och umgicks lite med mamma på förmiddagen. Under eftermiddagen tog jag en fika med Helene, alltid lika kul att träffa henne och höra henne berätta om hennes, jag kankse inte ska säga galna liv, men händelserika. För er som inte förstår vem Helene är så var det ju hon som hjälpte migh jättemycket i skolan med min dyslexi. Vi har blivit jättebra vänner och umgås även nu privat, superkul tycker jag.
Kvällen tillberingades med Johanna & Maria. Fick en sån gullig födelsedagpresent av dom, de hade köpt en fin ram och satt in bilder på oss tillsammans och sen hade som köpt en jättefin korg från indiska där de hade plockat ihop jättemycket gulliga saker, som dsiktrasa, hjärt-skärbräda, toalettpapper med pussmunnar, fina doftljus och massa gulligt godis som det står söta skaer på, och allt var självklart rosa. SÅ himla sött!

Idag ska jag träffa Danni och ikväll kankse det blir IKEA med Nicholas och Lisa om vi hinner. Nu ska jag gå upp och äta frukost PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0