Lördag

Ikväll har jag vart på filmkväll hemma hos Matilda med massa härliga tjejer. Såg dock inte lika härlig film, men men. Sedan jag kom hem nu har jag kollat på Kenza&Tyra show här på datorn. Verkligen bra, men jag kan inte sluta avundas deras liv. Sjuuuukt snygga, kända sköna bloggare och en egen show där de får göra så mycket kul, åh ibland kan jag önska att jag fick byta liv, eller drömma lite iaf (även fast jag älskar mitt liv och inte skulle byta det mot något)!!! Men jag undrar en sak.. varför filmar de varje avsnitt av "mardrömmen" här i Väsby? liiiiite härftigt måste jag erkänna, men varför? ja det kan jag ju fortsätta fundera på ikväll.. något bättre för mig har jag ju inte.

Farmor och Farfar var här idag också och hälsade på, vi åt god mat och jag fick en jättefin blomma i inflyttningspresent, första blomman till lägenheten, wohoo! Vi umgicks och åkte och kollade på lägenheten. Aa, snart är det inflyttning och imorgon ska vi till IKEA och kolla möbler. :-)


Kommentarer
Postat av: Louise

Tyras pojkvän bor i väsby :)

2010-10-10 @ 09:45:46
Postat av: Anonym

för att tyras pojkvän bor i väsby och mardrömmstränaren är från väsby!

2010-10-10 @ 20:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0