Bilder som betyder


Den här bilden är på mig och min ängel Maria på studenten, hon är en av de personer som betyder mest i mitt liv.

Här är en bild från en av de finsate dagarna i mitt liv. Min kärlek Nicholas ordnade den mest romantiska kväll, allt var perfekt.

Såhär roligt som jag har med dig är svårt att överträffa. Den här kvällen var en av de sjukaste, mest roliga och fantastiska kväll jag vart med om. Slutar aldrig att skratta när jag tänker på den.

USA & New York med min pojkvän, bara det säger ju allt. Två av de bästa veckorna i mitt liv och ingen kan förstå hur mycket jag älskar dig.

Jag och mina bästisar på Studenten. Ni är guld värada.

Lyckansdag - Studenten. En av de lyckligaste dagarna i mitt liv, och bilden visar hur sjukt kul vi har det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0