De senaste dagarna

längesen jag upptaterade nu. men detta har hänt. bröllop och nittonårsdag! Var på ett sånt vacker bröllop i fredags och inte vilket som helt utan min fasters, bara den närmaste släkten och jag grät för att det var så fint (känslosam som jag är).  I lördags var det min lilla dag, jag fyllde 19 och det blev en fin dag. Jag åkte med mamma och Lisa (nicholas mamma) till uppsala och shoppade lite och kollade sedan på Nicholas match. På kvällen var vi lite folk hemma hos mig (tack så jättemycket för alla fina presenter mina älsklingar) innan vi drog vidare in till stan och festade vidare på Lobby. Igår var en chill dag med pojkvännen och vi åt middag med Marre på fabben. Idag - jobb, heeeela dagen.


Här kommer lite fina bilde från lördag:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0