En vanlig torsdags kväll

Hej alla goa och glada! Jag började jobba en timme tidigare imorse, alltså klockan nio men jag fick sluta en timme tidigre med :-) Nu är jag hemma och väntar på middag, snart så kommer jag få laga min middag själv varje kväll (eller Nicholas kan få laga den, han är duktig) så jag får njuta nu av att få det serverat på bordet de sista två veckorna. Kan inte fatta att det är så kort tid kvar. Om exakt två veckor flyttar vi in, det är helt sinnessjukt. Lilla jag ska flytta hemifrån! aja.. Igår var iaf en jättemysig eftermiddag/kväll med mina bästaisr Maria och Johanna. Vi fikade och shoppade i Kista centrum och efter det så kollade vi på bio, I rymden finns inga känslor, bra faktiskt, jätterolig, och vilken bra skådis hon Ica-tjejen är! Värd att se, absolut!

Alla verkar tycka att jag ska byta typsnitt på min text, men jag gillar den här. Men ser ni verkligen ingenting??


Kommentarer
Postat av: Anonym

BYYYYYYYT

2010-10-01 @ 00:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0