Onsdga 29/9

God morgon säger jag som nyss kom upp ur sängen. Nu ska jag städa mitt rum och sen ska jag träffa mina änglar Maria och Johanna. Vi ska gå på bio och äta, supermys.

Hade så sjukt svårt att somna igår på grund utav min jäkla hosta!! Låg och pratade i telefon med Nicholas ända till klockna två, men kunde inte somna förrens fyra för att jag hostar så mycket att jag inte kan andas. SÅ äckligt!! jag som trodde att jag engtligen skulle kunna bli frisk så jag kan börja träna den här veckan, men icke sa nicke, blir nog utan träning i en vecka till. Tusan! Jag vill ju gå ner de här USAkilona innan jag åker utomlsnds den 2 november. Promanader får det bli istället! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0