Goden morgen

Godmorgon mina solstrålar! Det är iskallt i mitt rum eftersom att jag råkade sova med fönstret lite på glänt, så här liggar jag ihopkurad under täcket och knappar på min lilla laptop. Idag är det tisadg. Ska jobba mellan 16 och 01, wohoo!!! Har ingenaning om vad jag ska göra innan dess. Lite vettiga saker kanske som att ringa lite viktigta samtal och så, sånt som jag annars bara skjuter upp. Förresten så fick jag hem lite fina kläder igår som jag beställt från H&M, enligt mig perfekta att ha i höst/vinter. Vill ni se???


Linnet som är på bilder har jag inte i  vitt utan i grå/grön. Har en jättefin blus till som jag väntar på att få hem men den får ni se då. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0