Elin Kling Kollektion

Erica: Visa några bilder på din lägenhet :-)

Okej det ska jag ta mig för att göra! Har ju även en innestående sak att visa. Min walk in closet eller snarare min fd walk in closet. Det ska jag.

Anonym: Vart har du köpt din fina klänning? :)

Jag köpte den på H&M ur Elin Klings kollektion. Den är ju egentligen väldigt väldigt lång (speciellt på mig) men jag har fixat till den lite så att längden blir bättre! :)

även dom höga, superlånga, vida, vita byxorna köpte jag från Klings kollekion men har aldrig använt för att det är alldeles för stora och långa, har aldrig kommit mig för att sy in och lägga upp. Jag vet att dom ska vara jättelånga men för mig går det inte då jag snubblar fram. Ni kan ju tänka er hur det blir på mig när de till och med är superlånga på längre personer. Så för att komma till saken så funderar jag på att sälja dom om någån är intresserad.






Kommentarer
Postat av: Martina

Jag vill köpa byxorna :)

2011-08-03 @ 13:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0