Kräftskiva och Cowboyfilm

Hejsan! Igår hade vi kräftskiva hemma hos mig med familjen. Riktigt härligt sommarväder var det och massa gott. Första kräftskivan i år, hoppas på att det blir några fler för jag bara älskar kräftor! Efteråt hade jag tusen olika planer, dra till danderyd, gå på bio, myskväll hit och myskväll dit. Allt strulade totalt så jag blev bara hemma med me, myself and I och kollade på någon Cowboy film som jag inte hängde med i för fem öre. Nicholas droppade sen in vid tre tiden med donken mat och sen var det inget mer med det.

Idag har jag övningskört (som typ varjedag den senaste tiden, måste ta mitt jävlakörkort snart) och vart på catsing till en reklamfilm. Det var ett tag sen jag gjorde sådana saker nu, har jobbat så mycket så har inte ens haft tid men nu ringde dom mig igår och undrade om jag kunde komma in på en provfilmning så det var jag på idag då. Nu är jag hemma och sitter här och vänatr på att Nicholas och jag ska traska ner till ICA och handla. Det blir nog filmmys ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0