Love Summer

Martina: Jag vill köpa byxorna :)

Du/ni som är intresserade av att köpa byxorna maila mig på [email protected]!


Så skönt med att bara jobba till 15 idag. Kom hem vid hlav fyra. La mig för första gången ute på balkongen och njöt av solen. Har precis duschat och ska börja fixa mig snart. Det är ju lillördag och vad är bättre då när det är så här fint väder än att sätta sig på en mysig uteservering och dricka vin med sin bästavän? Det kan ni klura på medans jag njuter. (fast förhoppningsvis har ni bättre för er ikväll än att klura på det)

Måste stoppa i mig nån middag nu, det blir nog stuvademackaroner och falukorv, det är mumsigt!

Har lite bilder att visa er sen också från hlegen, min inflyttningsfest osv.

smakisprov

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0