Två härliga dagar i Gävle

Den här veckan har jag tillbringat två lediga dagar i Gävle med familjen (minus andreas som var sjuk). Så mysigt. Många tycker att Gävle är en väldigt tråkig stad men det gör inte jag. Har ju hela min släkt där så har alltid massa mysigheter på gång när jag är där. De dagarna har vi vart med farmor och farfar, spelat minigolf, hängt med vänner i Bönan (jättefint ställe vid havet), shoppat, träffat mormor och bengt och ätit på churt street, en rolig restaurang.

Nu är jag hemma från Gävle. Har faktsikt övningskört både fram och tillbaka. Snart kommer Nicholas hit med nattmat.puss
 
haha, pappas glasögon
Minigolf i Bolongersskogen! tradition!!!
Marängswish i Bönan och kvällspromenad

Lunch med mormor och Bengt
Churt Street

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0