Jag vill träna och bli frisk

Jag bloggar så himla dåligt nu när jag är hemma och är sjuk. Det finns ju lixom ingenting att skriva om typ så det blir så tråkigt att skriva något. 

Men igår så var Maria och jag här hemma hos mig och kollde film och drack kaffe (som alla andra dagara den här veckan) fast igår lagade vi tacos till lunch också. På kvällen kom Nicholas hit och vi åt middag och kollade film.

Idag är det fredag och jag är lite piggare. Jag ska nog ta en fika med Sabine idag tror jag. Skulle vilja gå och träna också men det är väll inte så smart nu när jag precis börjar bli frisk. Jag som precis hade kommit igång. Förra veckan tränade jag sex gånger och den här blir det noll..attans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0