Solsidan

Jag har slaktat första säsongen, och lite mer, av Solsidan nu. Det är ju så jääävla bra! Jag älskar verkligen Mickan och Freddes hus. Det är exakt min stil och ett sånt hus jag drömmer om. Haha. Jag antar att många av er tycker att jag är sjuktmycket efter men jag är ju inte så mycket för TV och sånt. Men Solsidan! Jag älskar det! Det var typ ett år sen (om inte mer) som alla hade sådan här "Solsidanhysteri" som jag fastnat i nu, och nu förstår jag er. För ett år sedan gick ju typ alla runt och sa "tjenare Mannen" och "schas Ove" och jag fattade inegnting, men nu gör jag.. Ett år senare... GRATTIS AMANDA! Men jag lovar jag ska inte sitta och skriva om det 24/7 som det brukar hända att jag gör när jag blir helt insatt i något, då kommer ni tröttna, ni vet nog ändå 100gånger mer om solsidan än mig. Men jag måste bara uttrycka mina känslor om en sak, jag HATAR Ove, så jobbig och snål!!!!!! (tyckte nog alla redan för ett år sedan)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0