God Kväll

Åååååh jag är så trött och har så ont i mina ben!

Maria kom ju hit idag och vi fixade och donade, blev superduperbra. Vi drog till centrum där jag åt thaimat och Maria drack te. Efte det åkte jag och jobbade. Skulle ju bara jobba i fyra timmar idag med det blev över fem för imorgon börjar våran sjuuuuuukt stora rea där vi kommer rea ut massa kläder hur billigt som helst, vi hade jäättejättejättemycket att fixa med idag, så om ni vill fynad esprit kläder kom till esprit i kista galleria imorgon. 

På listan idag stod ju att ringa och boka tid för naglarna och beställa kläder från H&M. Naglarna glömde jag helt bort men kläder fårn H&M har jag beställt alldeles för mycket. 

Nu ska jag strax hoppa i säng. Imorgon väntar en dag av mycket jobb och slit, wish me luck! Puss och God Natt ♥ 


Kommentarer
Postat av: sofie

kan du inte visa vad du beställt från h&m? :) du har så fin stil!

2011-01-05 @ 01:36:55
Postat av: Amanda Wiberg

Aboslut kan jag göra det! Tack så mycket!

2011-01-05 @ 09:58:57
URL: http://blondmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0