FY så slitet

Aaaaaaaaah va skönt att få sova ut! Så sliten som jag var igår har jag aldrig vart i hela mitt liv, därför jag inte orkade blogga. I lördags hade ju jag girlsnight med Maria och Johanna. Åt massa godis, drack vin, skrattade sjuuukt mycket och pratade om allt mellan himmel och jord.

Vid tolv åkte jag och Maria ner till Fabben. Det var fest där men det var faktaikt ganskas dött. Men vi hade kul. Drack mer vin och kollade på alla gammla mammor och pappor som dansade runt på dansgolvet. FYFAAN va roligt det var, det gjorde våran kväll (speciellt arobicmammorna).

Men varför jag var så sliten igår? JO, Sov aboslut ingenting natten mellan lördag-söndag. Jag och Nicholas delade på hans 90 säng och jag fick verkligen ingen plats alls!!!! Jag sov nog inte ens två timmar och under dom två timmarna vaknade jag kanske 532 gånger (jag måste ha nässpray och många kuddar om jag ska kunna sova bra och jag hade varken eller) och gick upp klockan halv nio för att åka och jobba ett 9 timmars pass. Inte nog med det. Jag var vrålhungrig och köpte en drickyoghurt på pressbyårn till frukost, som att jag skulle klara mig på det hela dan. När jag åkte hem från jobbet igår kväll och skulle möta upp Nicholas för middag på tiger, var jag så förstörd att jag skakade som om det var jordbävning. Nicholas sa att han aldrig sett mig så hungrig och trött någon gång. När jag ätit upp nästan två maträtter på tiger höll jag på att somna med huvudet på tallriken. Så sliten var jag igår. MEN jag har ju bara mig själv att skylla.

Har dom alltid haft mingelfotografer på fabben/olive house?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0