Goden Morgen

Morrn morrn! Åh vad jag ät trött, men jag måset upp nu. Familjen ska till Gävle idag och träffa släkten. Det är i och för sig hur mysigt som helst, men just nu är jag trött och vill bara ligga och gosa i min säng. Vet ni vad jag hatar förresten? Vad jag hatar med vintern? Det här kalla på morgonen när man går upp. Asså jag vet inte vart jag ska ta vägen. Det är kallt på alla ställen utom sängen och den är förbjuden. Det allra omysigaste är när man duschat, en varm skön dusch och så blir man heeeelt iskall när man duschat klart ändå. Oj vad jag babblar på om inegnting, nu måste jag ta mig ur sägen och göra mig i ordning och genomlida det här kalla. Skönt det skulle vara att vara utomlands i ett varmt härligt land!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0