heeeeeeeeei

Igår jobbade jag bara, träffade Maria en stund på kvällen och sen Nicholas. Somnade inte förrens halv sex imorse och jag skulle upp klockan åtta och jobba. Jag hade sån tur att en tjej på mitt jobb hade kollat fel på schemat och var på väg till jobbet imorse, då när jag skulle dit, för att hon trodde att hon skulle jobba den tiden jag egentligen skulle alltså 10-19, så vi bytte pass och jag började klockan tre ist. Kunde gå och lägga mig igen och sova till klockan ett, tack Gud!

Ikväll har jag bara vart hemma. Ätit cheesballs och kollat 2½ men. Nu ska jag väl sova. Imorgon ska jag hänga med Danni som är nere och hälsar på här i Stockholm. Natti ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0