Hola

Hej mina hjärtan! Idag har jag inte lämat mitt hus. Har inte vart utanför dörren, så jäkla skönt. Är inte helt på topp på grand av min himla förkylning som precis brutit ut. Så jag behöver ta det lungt och vila upp mig. Kan inte jobba imorgon. Men förhoppningsvis är jag bättre till på fredag (när jag ska jobba).  
 
Idag har sakerna jag beställde från H&M kommit, iaf några av grejerna, mamma skulle hämta ut dom påväg hem från jobbet så ikväll får jag se vad jag fått hem och bli lite lycklig(are). Har unnat mig med att göra en så sjukt grym spellista på spotify idag. Jag delar gärna med mig.  Amanda !!!!!


Nu ska jag fortsätta slöa farmför datan. Blir en promenad med Clara också, få bort fett och jobbiga tjejtankar är det vi sysslar med.


I sommras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0