Me and D

Hej sweethearts! Nu ska jag göra mig iordning. Ska träffa min fina Danni idag som är hemma i Stockholm nu under veckan, ska bli så himla kul! Vi ska shoppa tror jag och fika, eller hon ska shoppa jag har shoppingförbud (fast jag kommer nog köpa mig ett par skor jag suktar efter och sen måste jag köpa smink). Kankse ska ta och lämna ut lite CV också. Jag måste ha ett nytt jobb.

Förresten har jag tagigt ut min extension så nu har jag kort hår igen. Om ni vill se (hur fult dte är) så får ni kika in lite senare så lägger jag upp bild. Puss på er!


Jag och Danni fulla och glada i magaluuuuf, duff duff!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jobbar du inte på esprit längre eftersom du vill ha nytt jobb?:O

2011-01-17 @ 14:46:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0