Min sista onyttiga dag, buhuuu

Jag vet inte om ni vet vad jag lovade här i bloggen för ett tag sedan? Jag ska börja mitt nyttigaliv nu första februari. Fy jag vill typ inte haha. Men jag har lovat mig själv och om det ska bli något beach 2011 så måste jag ju börja nu. MEN jag har en onyttigdag kvar. Idag. Mums! Tur var väll förresten det. Mina föräldrar har ju vart bortresta under helgen och nu hade det köpt med sig massa godis hem. Toblerone, Risen, Djungelvrår och lakrits Pingviner (just nu sitter jag och mumsar på en bit toblerone). Men imorgon börjar mitt nyttigaliv. Jag bestämde mig för att börja i februari för att jag inte var motiverad i januari men inte fan är jag mer motiverad nu, hahah. Jag blir väll. Jag har faktiskt ett knep som man kan köra på. När man köper kläder så kan man ju känna att man inte vill/kan ha vissa plagg för man känner sig obekväm och stor osv. Speciellt i jeansshorts, bikinis och magtröjor men man älskar fortfarande plagget och vill mest av allt vilja kunna använda det. Eller hur? Jag har köpt plaggen som jag känt så med ändå och därmed blivit motiverad att ge mig tusan på att jag ska känna mig bekväm i plagget. Då har det blivit så att man anstränger sig lite extra för att man vet att man har de där skitsnygga jeansshortsen hängandes i garderoben och dom ska för tusan inte hänga där hela sommaren utan dom ska sitta på mig!

Nu får vi väll se hur bra detta går för mig i år....


Kommentarer
Postat av: Anonym

grymt knep ju!

2011-01-31 @ 17:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0