My feelings

Tur att det inte är rea varje dag på året. Nu förstår jag vad alla pratade om, den här rean gör mig galen, haha. Så sjukt mycket folk och det blir ju så sjukt stökigt. Vikandet är ett evighetsprojekt (för att undvika att det ska se ut som på gina tricot där allt alltid ser ut som klädberg) man bara viker och viker. När man äntligen är klar med ett bord fullt med kläder efter typ en halvtimma så kommer det någon och sabbar allt igen på typ en sekund. Vad är problemet? Måste man dra i kläderna? Är det så jävla joobbigt att lyfta på dom för att se vad det är för storlek under????? Jag måste väl erkänna att jag säkert själv vart likadan, men aldrig efter idag!!!!

Slut på klagandet. Jag gillar ju faktiskt att jobba på esprit men jag tror att detta gör alla som jobbar inom butik helt frustrerade. Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig för imorgon väntar en dag av jobb och slit med start klockan 11:00. Sov så gott!♥

Jag lovade att visa vad jag beställt från H&M men jag gör det imorgon för jag är så trött nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0