Naturboken eller CHIC?

Shit vilken hektisk dag! Jag är slut! Nu bör jag sätta mig och plugga nervceller, hjärnan, ögat och örat men jag vettetusan om jag pallar det asså. Skulle bara vilja lägga mig i sängen med min CHICtidning, 2½ men och ett glasspaket (notera paket!!) men det kan jag inte. Jag måste plugga annars klarar jag ALDRIG provet imorgon. Förstår inte att jag inte började plugga tidigare än de sista dagarna innan.  Hur som helst så kan jag gå upp tidigt imorgon och plugga innan, ska ju inte göra det förrän kavrt över tre. Dum jag är som sitter och ödslar min tid på att blogga nu. Antar att det bara är att ta fram böckerna och börja nöta. Sen får det bli CHIC och 2½ men (inte någon glass)...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0