Nyår, nu kör vi 2011!

Jag har flyttat hem igen. Jag och Nicholas har gjort slut och det är som det är. Tråkigt. Mer känner jag inte att jag behöver berätta.

Jag hade iaf ett riktigt trevligt nyår. Arton brudar som åt middag och partade i en skitnajs lokal, vi lekte lekar och åt massa gott. Vi firade in det nya året med possitiva tankar och skratt. Jag som är sämst på att öppna skumpa flaskor sprutade ut hela över Maria. Efter tolv slaget och lite mer firande så drog vi vidare. Jag och Maris fick tag på en taxi klockan sex på morgonen och tog en sväng förbi donken, åkte hem till henne och åt och skrattade och somande runt klockan sju. Ett riktigt bra nyår, tack tjejer!


Kommentarer
Postat av: Anonym

SKIIITKUUUL att du har börjat blogga igen!!! :D

2011-01-02 @ 17:22:16
Postat av: Anonym

vart kommer din klänning ifrån? :)

2011-01-03 @ 00:29:19
Postat av: Amanda Wiberg

Vad roligt att du tycker det! KÄnns roligt att ha börjat igen!

Min nyårsklänning fyndade jag på H&M faktiskt :D

2011-01-04 @ 11:39:45
URL: http://blondmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0