Onsdag 12/1

Har lust att bara skära ut min ögon och stampa på dom! Jag Står Inte Ut! Dom kliar sönder! Var på apoteket för att köpa något så jag ska kunna rengöra dom och tydligen så är det inte ögoninflamation, så vad fan beror det på?????? Inte kan det beror på fransförlängningen heller eftersom jag gjort det flera gånger förut och aldrig blivit såhär. Aja det är väl bara att skölja dom typ 24/7!

Ja juste! Jag var ju på fastighetsbyrån i sollentuna för att kolla på lägenhet. Det är ju nämligen så att dom ska bygga nya typ vid sollentunastation. Det verkar som de kommer bli hur fina som helst, så vi får se hur det blir.


Ska bädda ner mig själv i min mysiga säng, dricka jättemycket av mitt supergoda te Champange Cream och kolla på film. Hoppas ni får en mysig onsdagskväll! Puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0