Upp och hoppa

Sovmorgon in my as! Jag trodde jag skulle vakna pigg och glad men jag är hur trött som helst. Fast, aa, glad är jag ju iosf. Börjar jobba om tre och en halv timma. Efter jobbet ska jag på bio och se The Tourist, längtar! Den verkar så sjukt bra. Typ världens bästa skådisar.

Fundera på att åka till Kista lite tidigare innan jobbet så kanske jag hinner kika runt lite, MQ hade en trvlig rea och så måste jag kolla efter en långklänning jag sett på H&M och gått och bivit förälskad i. Fast jag får egentligen inte shoppa mer nu, shoppar alldeles för mycket. Appro på rean på MQ så köpte jag ett jättefint halsband där igår, kan visa er sen, 50% var det på det och mycket annat så det känns som jag borde gå dit idag och kolla lite mer ordentligt. Eller?

Filmen kan inte bli annat än bra med dom här som huvudskådisar (höga förväntningar) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0