My beautiful Day

Hej Där! Idag har jag hunnit med mycket känns det som. Åkte till solna imorse/förmiddags och fixade mina naglar. Så himla skönt att ha franskmanikyr igen efter att ha haft glitter. Jag trivs verkligen inte lika bra med glitter, tycker att det är jättefint på andra men franskmanikyr är mycket mer jag. Efter att ha suttit på Princess Nails i en och en halv timma så åkte tillbaka till Väsby och mötte upp mina fina vänner Maria, Johanna och Emma för fika och massa girltalk! Direkt efer det åkte jag till Rotebro hem till Sofia för att fia mina fransar. Fransförlängning är bland det bästa jag gjort. Så himla fint och man behöver inte sminka sig.

Nu ikväll har jag bara legat hemma och kollat på film. Så himla skönt. Fast det känns skumt att göra sådana saker själv nuförtiden, även om det kan vara ganska skönt. Måste ju däremot erkänna att jag gillar skällskap mer.


Jag heeelt osminkad, syns ju verkligen i ansiktet, men kolla mina fransr. Jag slipper ju använda mascara, så sjukt njas!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

vart gör du din fransförlängning och hur mycket kostar det? :)

2011-01-11 @ 08:47:38
Postat av: Emma

Hur mycket kostar fransförlägning? Och var gör du det nånstans? :)

ps du är supersöt.

2011-01-11 @ 10:13:58
Postat av: Amanda Wiberg

Jag gör det hos en kompis som jag jobbade med tillsammans på mcdonalds. Hon håller på att utbilda sig så just nu kostar det endast 300 kr. Hon är grymt duktig! :)

2011-01-11 @ 11:05:43
URL: http://blondmee.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej!



kan inte du mejla till min adress, vill gärna ta kontakt med henne och fixa något sånt, vore jätte snällt! :)

2011-01-11 @ 16:26:35
Postat av: Sara

Hej Amanda!

Kunde du skicka hennes mejl? Vill så gärna fixa mina fransar, såg riktigt grymt ut på dig! :)

2011-01-12 @ 15:46:22
Postat av: Amanda Wiberg

Jag har inte mailadressen men jag mailar hennes nummer till dig! :)

2011-01-12 @ 18:47:42
URL: http://blondmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0