Love And Other Drugs

Igår blev det bio med tjejerna. Love And Other Drugs. En sjukt bra film, jättemysig och aboslut värd att se. Jag ska se den igen (många gånger). Jag som är en så känslomässig person, höll ju på att börja gråta typ 5 gånger under filmen MEN jag tillät mig inte för jag och Maria skulle till KC efter bion så jag var tvungen att tänka lite på att jag inte skulle vara helt svart under ögonen när vi kom dit.

Som sagt så skulle vi till KC och det var faktiskt riktigt kul. Tog två gals vin och dansade hela kvällen. Stötte på Aida och hos henne spenderade jag min natt och delade på ett litet täcke. Iadg har jag vart och fikat med mamma och pappa på konditoriet här i Väsby och handlat massa god mat för mina parents får gäster ikväll. Jag ska förmodligen ut med mina sköna jobbarkompisar. Bers eller Cafe Opra hörde jag talas om. Vi får se, annars blir det nog bara en myskväll med VäsbyGirlsen.

Ha en fin lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0