Hej igen

Hej på er finisar! ingen bloggning igår eller förrgår, fy på mig, haha. Jag var i alla fall och tränade på förmiddagen med mi ängel Maria förrgårr. På eftermiddagen gjorde jag en riktig rolig och spännande grej, nu blir ni nyfikna va? hihih jag ska berätta sen! Mamma, pappa och jag åt middag på någon mysig restaurang för att fira och sen vart det myskväll med mina bästisar (Johanna och Maria, om ni inte redan fattade det).

Igår var jag och lämnade ut lite CVn och var med Aida i Sollentuna centrum. Vi både åt lunch och fikade. Mötte upp Maria på tåget vid fem och vi åkte in till stan och kollade på tahiboxning. Vi är lite sugna på att börja. Sen mös jag med Nicholas. Han har precis åkt till jobbet och jag ska ta och börja plugga lite till mitt sista prov. Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vrf e ni inte tillsammans längre, du och nicholas?

2011-01-26 @ 13:56:01
Postat av: Amanda Wiberg

Vi är tillsammans igen :)

2011-01-26 @ 22:37:14
URL: http://blondmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0