jobb jobb jobb och middag på tiger

Hemma igen efter en dags arbete. Måste vara himla tråkigt att bara läsa om jobb, jobb och jobb i min blogg men det är så mitt liv är jsut nu.

Så som sagt idag har jag jobbat men det var sjukt lite att göra så fick till och med gå hem tidigare. Jag har ätit middag på tiger, lika gott som vanligt och matkoma på det, och nu har jag bara tagigt det lungt här hemma. Är jättetrött så ska strax gå och lägga mig och sova. Imorgon är det fredag, måste bara säga att jag har så jävla sjukt dålig koll på dagarna nu för tiden, speciellt nu när mina föräldrar och syskon är jullediga, jag blir så virrig tror typ att det är helg hela tiden eftersom jag jobbar så olika tider och dagar. Men imorgon är det i alla fall fredag och det har jag koll på. Jag ska jobba, men bara mellan 14:00-21:15, så det blir sovmorgon och på lördag är jag ledig.

Nu är det dags att hoppa i säng. Hoppas ni haft en lika bra dag som mig och att ni sover sött inatt, puss.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0