Min fredags kväll

Efter jobbet igår kom Nicholas till kista för att vi skulle se the The Tourist, den var bra och det var jättemysigt. Filmen är absolut värd att se! Efter bion gick vi till o'leary's och drack lite vin och öl, sen blev det magget. Idag har jag hängt med Frida. Vi har fikat i centrum och kollat runt i butiker och så. Ikväll blir jag bara hemma. Ska jobba imorgon så det blir tvn, chips och dipp och min Chic tidning (och kanske frida) ikväll. Hoppas ni får en trevlig lördagskväll. Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

tror du att ni kommer bli tillsammans igen eller träffas ni bara som vänner? :)

2011-01-08 @ 20:02:07
Postat av: Amanda Wiberg

Time will tell!

2011-01-08 @ 20:21:30
URL: http://blondmee.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför tog de sluT?

2011-01-09 @ 22:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0