Woooorking

Tjena snyggingar! Nu ska jag strax åka och jobba. Jag har blivit varnad av de andra på jobbet att det är sjukt mycket att göra när vi har rea, men jag är taggad! Jag ska själv ta och fynda lite. Hoppas att ni också har möjlighet att komma förbi.

Ikväll ska Emma och Casseys firas för att de har fyllt/fyller år men jag kan inte vara med, buhuuu! Jag jobbar till stängning ikväll och börjar jobba klockan elva imorgon så jag hinner varken vara med på middagen eller följa med ut. Det suger! Skulle vara så kul att hänga med alla fina tjejorna.

Nu måste jag göra mig iordning, ska ta bussen som går elva. Upptaterar ikväll när jag kommer hem. Puss på munnen!

Walla!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0