abooo reeeh

Åh va segt att stå inne i ett köpcentrum hela dagen när det fint sommarväder ute! Speciellt när dom där hemma skulle ta vattenscotrarna och dra iväg under dagen. Man blir ju lite mer sugen på att vara ute i skärgården och sola och bada, men jag ska absolut inte klaga. Jag vill ju jobba mycket, och idag är det verkligen mycket också. Jag jobbar mellan 10-21:30. Och jag var ju faktikst ute och åkte vattenscotter i söndags. Jag, mamma och pappa åkte till vaxholm och åt glass och sen in till stan till djurgården (tog lite bilder så ska visa er dom när jag lagt in dom på datan). 

Sov hemma hos familjen inatt, för att vi hade gäster igår. God mat och trevligt sällskap. Mamma och pappas vänner som bor i Miami, dom jag och Nichoals lånde lägenheten av när vi var där. Har aldrig träffat dom så det kändes bra att få presentera sig och tacka ordentligt, helt underbara männsikor. (Hur tackar man egentlige "ordentligt" för något sånt fint och genesöst som att låna ut sin lyxlägenhet på South Beach till två personer de aldrig träffat. Helt otroligt!)

Appro på Miami så kommer jag lägga upp bilderna den här veckan i alla fall. Jag vet att ni fått vänta länge nu!

Det här är huset vi bodde i, bilderna tog jag får google nu, ni ska få se våra egna sen:)

Näe vi inte låg på stranden så låg vi vid den här, härliga poolen! Vi hade även tennisbana och gym!(inte för att vi tränade någonting men..)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0