Abstinence

Fan! Jag vill träna. Har verkligen kommit av mig nu när jag jobbar all day. Jag får damp av att inte träna, jag är en person med så himla mycket energi (okej, nu har jag gjort av med den på annat) så om jag inte tränar blir jag typ grinig. Har fullt upp hela tiden och så fort jag har tid över så har jag massa annat jag vill och måste hinna med. Visst, jag prioriterar ju kanske inte träningen först nu heller men det är alltid så svårt att komma igång när man kommit av sig tycker jag. Men nu börjar jag faktkist få lite (mycket) ångest på riktigt, på sommaren äter jag så himla onyttigt också, haha. Jag älskar ju godis och mumsigheter och den här årstiden är det alltid mer "okej" att unna sig. Jag vill inte stå inne på ett svettigt gym nu så fort jag är ledig (även om jag annars typ älskar det), nu vill jag ägna min lediga tid till att dricka vin på uteserveringar, sola, bada och ha picknick typ. Aja men snart är det höst, burrr, då kan jag träna!

Här fick ni ett litet ångestladdat inlägg från mig, tack och hej!


Förra året Arazo, Bella, Lina och Jag på stockholmsveckan i Visby.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0