ÄNTLIGEN, eller?

NU SÅ ska ni få lite bilder, fick endel klagomål från mina vänner igår när vi var på skansen för allsång och på grönalund. Jag är allt för dålig på att upptatera, men jag ska försöka bli bättre.

Ja som sagt så var vi på allsång igår, jättemysigt, och efter drog vi till Grönalund. Ojojoj vilka flashbacks man fick. Kommer ni ihåg när man var på grönan när man var liten typ 8 år och man var så uppjagad av glädje att man sprang mellan varje åk till nästa karusell? man hade lixom inte ens tid att gå, det var tider det. Min familj hade som tradition att åka dit på skolavslutningarna, det är fina minnen, kunde se framemot det hela våren haha :)

nej men nu ska jag sätta mig och plocka ut lite bilder till bloggen så ni blir glada :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0