En busschafför, en busschafför, det e en man med galtt humör!

Har vart en lååång arbetsdag. Har jobbat nästan 12 timmar idag, tufft men jag hann klunka i mig en redbull mellan passen så det gick bra ändå. Har vart en ganska lugn dag i Kista centrum ändå, antagligen för att det vart fint väder och det flesta vet att det ska börja bli lite sämre nu.

Btw träffade jag världens snällaste busschafför nu när jag åkte hem från jobbet. Min buss (533an) gick nämligen inte från rotebrostation förrens om 35 min när jag kom med tåget, det var endast 529an till bollstanäs skola som gick och det är fööör far away from home.. men nu till varför han var så snäll (busschaffören på 529an) han körde sin rutt till bollstanäs sen hade han en rast på 35 min så han skjutsade hem mig med bussen så att jag slapp vänta på 533an vid rotebro. Så himla snällt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0