Firanden i helgen

I fredags firade vi Adde, min bästa killkompis sen många åt tillbaka. Han fyllde 20 och det var en sjudrundrandes fest. Fick tyvärr inte någon bild på födelsedagsbarnet dock.

Vi började med vin hemma hos mig på min nya ballkong.. tjejmys med magdalena och maria.

Sen blev det flummmode hos Adde, jag lovar har typ en miljopn sådana här bilder på min kamera!


Lördagen, då var det Daniellas tur att fylla år. 18 barre blev hon så det firades med lite förish hemma hos henne innan vi drog in till stan och Pure. En riktigt trevlig kväll dte med.

Det var singstar och någont djspel/rapspel på förkröket och min älskling gick loss som dj (jag börjar tro att han har en hemlig dröm djupt där inne någonstans om att bli dj, när micho fyllde år för ett tag sen var hen helt lyrisk över att hänga i djbåset med honom, ni kanske såg bilderna? och sen nu, ser ni hur han går in för det haha älskling.)

Sjunga "ja må hon leva" för födelsedagsbarnet
På Pure


Nicholas bestämmde sig för att han var tvungen att äta en korv (inte de små, hen tog de största) på varje korvstånd från stureplan till t-centralen, det blev ett antal och sen donken på det. Jag förstår inte hur mycket mat som får plats i den där magen asså, men det är sjukt mycket!"Åh, ett till korvstånd, måste ha koooooorv, mums"


I söndags så fyllde världens bästa farfar, snällast i hela världen, år. Vi var i Gävle på släktkalas och träffade alla kusinerna och så, det var supermys. Bli matad med rödavinbär av små händer och byggapussel om och om igen, jag gillart.

En puppa!!!!
Jag och Farfar

Lillkusinen tyckte det var jätteroligt att använda mina smycken...

...och mina mysiga uggs :)

Fina Märta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0