Godmorgon solstrålar

Hade hoppats på sol idag, mamma och jag ska nämligen in till djurgården i eftermiddag. Fika och mysa på rosendalsträdgårdar. Det är så fint där, speciellt när det är härligt sommarväder. Förhoppningsvis skiner det upp lagom tills jag slutar jobba, vi får hålla tummarna och be till vädergudarna. Jobbar på Mr nu mellan 10-14 sen på MANGO ikväll mellan 18-21:30. Ska träffa min fina Nicholas efter det. Vi ska mysa, vi firar faktiskt 20 månader idag, men det blir lugnt. Både han och jag jobbar imogonbitti.

Det känns som att det kommer vara en ganska lugn dag i Kistacentrum..

Precis i början av vårt förhållande, när Nicholas fyllde 20



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0