Igår

oj, vilken lång dag igår. Solen sken upp som önskat när mamma och jag åkte in till djurgården. Det blev fika och lite mysshopping på rosendals, sen lunch/middag på Stranbryggan (löve that place, har gått dit typ varje sommar sen jag var pytteliten, då det hette tvillingarna, vi brukade alltid äta där innan grönalund), efter det var det MANGO till halv tio. Träffade upp min N efter jobbet och vi mös hemma hos mig och firade vår 20 månadersdag med billyspizza, godis och harry potter! Åh jag älskar min man. 

Om idag finns det inte mycket att säga. Har jobbat hela dagen och nu ska jag äta middag med family sen blir det utgång med girlsen, är ledig imorgon så det är skönt. Ska försöka ta massa sköna pics ikväll på mina fulla babes, FKB (TKB)!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0