IKEA

Jag är så gladis, jag har fått hem min nya TV idag en 46tum samsung. Den blev perfekt! Har även vart förbi IKEA en liten "snabbis" efter jobbet, skulle bara in typ en halvtimma, byta en stol och köpa några smågrejor som alltid behövs men det blev ju för tusan typ 2 timmar. Det går inte att vara på IKEA bara en "snabbis". Sen vart det middag med familjen. Jättegod oxfilepasta och kladdkaka till efterätt. Vi kollade på reprisen av allsång på skansen, haha. Gamla barndomsminnen med galenskaparna. Mysigt.

Ska sova nu. Börjar inte jobba förens tre imorgon men jag har lite att hinna med innan det så ska upp vid nio. Sminket är borttaget (som ni kankse ser) och tänderna borstade. God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0